středa 18. února 2015

Háčkovaný svetr s kočičí kapucou

Ještě než se pustíme do dalšího projektu - a to uděláme dvě věci najednou a můžu prozradit, že to bude šála a podložka pod hrnec - musím vám ukázat tyhle svetry.
Našla jsem na ně odkaz na internetu a je zde návod zdarma.

Návod je na háčkovaný svetřík ale i pletený svetřík v pěti velikostech - 3, 6, 12, 18, a 24 měsíců.

Odkaz je zde - háčkovaný svetr s kočkou.

Návod na háčkovaný svetr v PDF ZDE.




Proto trénujeme, aby jsem se co nejdříve pustili do takového projektu.

Jak se vám líbí?
Je návod srozumitelný?

Já anglicky neumím, ale přesto to zkusím. Výsledek pak ukážu a navíc zkusím udělat návod grafický.

Mějte se krásně.
Šárka

2 komentáře:

  1. Wow! Jednou bych chtěla uháčkovat svetr. Ne, že bych to neuměla, ale nemám na větší projekty moc trpělivosti..
    Šárko díky za Váš blog! Je inspirativní. A taky díky, že jste se přidala ke sledování mého blogu a já jsem se tak dozvěděla o Vašich krásných blogách.
    Nejsem u Vás naposled ;-)

    Krásný den!
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, díky za komentář. I já se připravuji na větší projekt, je těžké se rozhodnout a ještě těžší to dokončit:-).
      Těším se na další návštěvu.
      Mějte se krásně. Šárka

      Vymazat

Děkuji za vaše slova.
Dotazy můžete zaslat na adresu hackovani-crochet@seznam.cz .